QUÈ ÉS? | QUI SOM? | ON SOM? | FES-TE'N SOCI | ACTUALITAT | ENVIA'NS UN CORREU
ACTUALITAT
  Els Amics de les Arts i Now or never, caps de cartell del concert de Sant Salvador, a Artà
  29/07/2010 | Redacció OCB REDUIR
 

 

Després de l'èxit del concert dels Manel d'ara fa un any, enguany, l'Obra Cultural Balear d'Artà, vol apostar al Concert de Sant Salvador pel nou grup revelació de la música catalana: Els Amics de les Arts. Després d'haver omplert l'Auditòrium de Porreres i el Teatre Principal de Palma, Els Amics de les Arts ens presenten un nou espectacle del Bed & Breakfast i actuaran amb la secció de vents de la Bed & Banda! Abans, però, per anar obrint la gana, actuaran els artanencs Now or Never, que interpretaran cançons de la música en català, a més d'alguns dels seus hits! Serà el dimarts, 3 d'agost, a les 22.00 hores, a Sant Salvador, Artà.

Les entrades ja es poden comprar a l'Ajuntament d'Artà, de 9 a 14 hores, al Teatre d'Artà de 19 a 21 h, a Baba discos Manacor i Inca, i a la seu de l'Obra Cultural de Palma, al carrer Pare Bartomeu Pou, 31. El preu és 12 € anticipada i 15 € a taquilla.

Els Amics de les Arts són un dels exponents del que alguns han anomenat la nova onada del folk-pop català. Les seves cançons es caracteritzen per tenir melodies senzilles, pinzellades d'electrònica, jocs de paraules i molta ironia. Els Amics de les Arts proposen un viatge cap a l'interior de les petites coses, una mirada a la quotidianitat des del prisma de l'absurditat. Després de l'èxit de Castafiore Cabaret (2008), el grup torna a la càrrega amb Bed & Breakfast (2009), un disc fresc, sorprenent, madur i divertit; farcit d'anècdotes vitals que han acabat desembocant en 12 noves cançons. Un concert de Bed & Breakfast és quelcom més que la interpretació d'una sèrie de cançons. És un espectacle policromàtic on hi trobam elements teatrals, projeccions de vídeo, molt d'humor i una posada en escena musical pensada per integrar el públic com a un més del grup. Més informació a www.elsamicsdelesarts.cat

 

 

 

 

   
Annex

 

Tornau a la llista de notícies
VEURE MÉS